Catalan Way For Independence / Via Catalana per a la Independència


Catalan Way for Independence / Via Catalana per a la Independència / The best images from TV3 in youtube
http://www.youtube.com/watch?v=vdwJjdRDc60

Vídeo | Aquesta entrada s'ha publicat en ANC i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Catalan Way For Independence / Via Catalana per a la Independència

  1. RICARDO ha dit:

    Em sembla molt bé jo soc Peruá i vaig viure a Catalunya fa 4 anys visca l`independencia

    M'agrada

    • ANC BADALONA ha dit:

      Gràcies pel vostre suport! això és un projecte per a tots els que se sentin catalans i catalanes, i aqui hi cap tothom, és un projecte molt il.lusionant i inclusiu. Gràcies a tots els que heu fet possible la Via Catalana!

      M'agrada

Deixa un comentari

