L’entrenador del Joventut es declara independentista


Imatge

“Jo no era independentista. Els meus avis són andalusos i jo sóc de Sant Adrià del Besòs. Jo he estat castellanoparlant fins els 17 anys. Jo no he estat nacionalista, de fet ‘nacionalista’ és un terme que no m’acaba d’agradar. El que sí que he anat veient amb els anys, i vivint fora de Catalunya, és que el meu sentiment cap a Catalunya és més gran. I d’altra banda, que estem maltractats. Jo que sóc un home de reivindicar el que considero just, m’ha fet prendre part per un costat. No és allò de “m’és igual”. Jo em defineixo i defensaré allò que és nostre. I com més m’apretin, més defensaré el que penso. Seré cada vegada més del meu país. Abans no ho era i ara m’han fet treure aquest sentiment que per mi no era molt important”.

Aquesta és una de les moltres explicacions de l’entrenador del Joventut de Badalona i seleccionador català de bàsquet, Salva Maldonado, per defensar el seu Sí-Sí en la consulta del 9N. Maldonado deixa clar el seu independentisme en una entrevista al web esportsperlaindependència.cat de la Plataforma pro-seleccions catalanes. “Sóc independentista perquè defenso la justícia”, sentencia el tècnic.

font: http://www.naciodigital.cat/noticia/68163/entrenador/joventut/es/declara/independentista

Anuncis

Quant a ANC BADALONA

Assemblea Nacional Catalana - Badalona per la Independència
Aquesta entrada s'ha publicat en ANC i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

