Demà Dijous 18 de Setembre serem a Rambla St. Joan – C/ camí a Sistrells (18:00-21:00)
Fins al 9N no hi ha qui ens pari!
Com ja sabeu, a la nostra ciutat, dins el marc de la campanya Ara és l’hora, i conjuntament Òmnium Cultural Badalona i la territorial de l’ANC a Badalona, hem previst seguir informant a tots els ciutadans que ho vulguin durant aquest mes de setembre. Volem ser al carrer per tal d’arribar a tothom, de poder explicar perquè volem que el 9N guanyi el sí a la independència i de quines son les raons per les quals lluitem units per un nou país.
T’esperem demà a Rambla St. Joan – C/ camí a Sistrells (18:00-21:00).
Als Punts Informatius us proporcionarem tota la informació que necessiteu sobre el nou país que volem, i també hi tindrem tota aquella informació relacionada amb la campanya Ara és l’hora. Com sempre hi trobareu marxandatge independentista, i si no les hem acabat ja, encara hi podreu adquirir el tant cotitzat kit del dia 11S!! Compra un kit i guarda un recòrd de quan vam fer història l’11S!
Som-hi tots! Demostrem que units som invencibles! Ens veiem els dijous i dissabtes, tots junts treballant pel nostre país!
Propers Punts Informatius previstos aquest Setembre (dijous):
- Dijous 18 : Rambla St. Joan – C/ camí a Sistrells (18:00-21:00)
- Dijous 25 : Av. Amèrica – C/ St. Bertomeu (18:00-21:00)
Propers Punts Informatius previstos aquest Setembre (dissabte):
- Tots els dissabtes ( 20 / 27 de Setembre ) ens trobareu a Carrer de Mar amb la Rambla de 18:00 a 21:00.
Junts guanyarem! Sí, sí! Estem preparats! ARA ÉS L’HORA!